Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bjørn Jansen
" Katalogisering af egne billeder " Er dét en ''ting''? (Læst 543 gange) Postet d. 16-06-19 kl. 18:30
Jeg browser lidt rundt på forum og finder en tråd vedr. Katalogisering af egne billeder

Er dét noget som kunne bruges, men som savnes?

Jeg tror jeg har noget windows-kompatibelt liggende, som der ikke skal laves ret meget ved, før det vil have sådan en feature. Men er der overhovedet behov/ interesse for det?

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#1 Kommentar postet d. 16-06-19 kl. 19:45. Emne: " Katalogisering af egne billeder " Er dét en ''ting''?
Hej Bjørn

Jeg forstår ikke, hvad det betyder for os. Kan du beskrive det?

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Bjørn Jansen
#2 Kommentar postet d. 18-06-19 kl. 19:21. Emne: " Katalogisering af egne billeder " Er dét en ''ting''?
Jeg kan lave et windows-program til community´et hvis det har interesse. Dog skal jeg have indput vedr ønsker om funktionalitet og indhold.

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#3 Kommentar postet d. 20-06-19 kl. 00:23. Emne: " Katalogisering af egne billeder " Er dét en ''ting''?
Jeg forstår stadig ikke, hvad det kan bruges til

Kan du forklare det uden tekniske udtryk?

Eller måske er der nogen andre på siden, som kan hjælpe til med at forstå, hvad det er du kan tilbyde, som vi kan have gavn af?

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Bjørn Jansen
#4 Kommentar postet d. 20-06-19 kl. 20:13. Emne: " Katalogisering af egne billeder " Er dét en ''ting''?
Måske er link til idé tråden bedst

- se linket HER

Program med ´lignende´ funktionalitet

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#5 Kommentar postet d. 20-06-19 kl. 23:50. Emne: " Katalogisering af egne billeder " Er dét en ''ting''?
Hej Bjørn

Så faldt tiøren endelig

Jeg har haft sådan et program siden jeg startede, så jeg har ikke noget behov for det. Men ellers tak for tilbuddet

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator