Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Tine Leonoora Christensen
Fund i vores have... Er det grisetænder? (Læst 517 gange) Postet d. 19-06-19 kl. 12:57
Hej!

Jeg håber på et entydigt svar på, hvilken slags tænder vi har fundet i vores gamle have (250 år+)

Mit gæt er grisetænder, men hvad siger I?

Vh Tine

Fund i vores have... Er det grisetænder? (Hej!
Jeg håber på et entydigt svar på, hvilken slags tænder vi har fundet i vores gamle have (250 å)
Tine Leonoora Christensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Kommentér

Anni Lene Nielsen
#1 Kommentar postet d. 19-06-19 kl. 13:15. Emne: Fund i vores have... Er det grisetænder?
Hej Tine

Denne kategori er ikke til spørgsmål, men til at fortælle oplevelser, så du får ikke svar her. Prøv at Oprette den igen under kategorien Pattedyr

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Tine Leonoora Christensen
#2 Kommentar postet d. 19-06-19 kl. 13:54. Emne: Fund i vores have... Er det grisetænder?
Undskyld det er svært at være novice...

Første dag, første spørgsmål -og indlæg og første screw-up.

Kommentér

Benedikte Szanday
#3 Kommentar postet d. 19-06-19 kl. 17:11. Emne: Fund i vores have... Er det grisetænder?
Det er ikke noe problem. Vi er mange som har gjort feil her inne...

Mvh Benedikte.

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#4 Kommentar postet d. 20-06-19 kl. 00:31. Emne: Fund i vores have... Er det grisetænder?
Hej Tina

Det er mig, der skal undskylde. Jeg overså, at du var ny på siden. Vi har allesammen været der, da vi startede. Det kan være rigtig svært at overskue, hvor man skal begynde. Men du skal bare fortsætte. Så hjælper vi dig videre

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator