Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anita Thomhave Simonsen
Er der nogen som kender denne plante ? (Læst 122 gange) Postet d. 26-07-19 kl. 15:02
set d. 20 juli 2019 i området ved søen "Kongelunden" i Gudenåparken v. Randers....

Jeg har gennemsøgt mine flora og ikke set noget der ligner...det nærmeste jeg har set bare ligne noget, er frugterne på Stormhat...….denne her plante er ikke i blomst....og ved heller ikke om den kommer, har været eller bare ser sådan her ud....

Bladene ligner ikke bladene på Stormhat....

Jeg var nede i området tidligere for at gense Strand-Kvan og ledte efter denne her også, men fandt den ikke....

Men måske er der nogen som genkender denne her ?

Er der nogen som kender denne plante ? (set d. 20 juli 2019 i området ved søen "Kongelunden" i Gudenåparken v. Randers....

Jeg har gennem)
Foto: Anita Thomhave Simonsen
Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#1 Kommentar postet d. 26-07-19 kl. 15:05. Emne: Er der nogen som kender denne plante ?
mere af planten...

Er der nogen som kender denne plante ? (mere af planten...)
Besvar | Kommentér

Jens Christian Schou

Svaraktivitet:

(3167)
#2 Svar postet d. 26-07-19 kl. 15:07. Emne: Er der nogen som kender denne plante ?
Gul Frøstjerne i frugt.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#3 Kommentar postet d. 26-07-19 kl. 15:07. Emne: Er der nogen som kender denne plante ?
blade...

Er der nogen som kender denne plante ? (blade...)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 428)
Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#4 Kommentar postet d. 26-07-19 kl. 15:10. Emne: Er der nogen som kender denne plante ?
lidt mere...

Er der nogen som kender denne plante ? (lidt mere...)
Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#5 Kommentar postet d. 26-07-19 kl. 15:18. Emne: Er der nogen som kender denne plante ?
Mange tak....når man ser billeder af den med frugt...og ja selve bladene...ja så så kan jeg se det tydeligt.... :O)

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator