Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jette Sørensen
Klit eller Markperlemorsommerfugl ?? (Læst 91 gange) Postet d. 19-08-19 kl. 17:36

Hej jeg har fotograferet denne Klit eller Markperlemorsommerfugl i dag 19.8. på Råbjerg hede.

Hvad kigger jeg efter, for at se forskel. Og ja, jeg har sommerfuglbog, men syntes de 2 er meget svære.

Jeg har billede fra forsiden også, hvis nødvendigt

Venlig hilsen

Jette Sørensen

Klit eller Markperlemorsommerfugl ?? (
Hej jeg har fotograferet denne Klit eller Markperlemorsommerfugl i dag 19.8. på Råbjerg hede.
Hva)
Foto: Jette Sørensen
Besvar | Kommentér

Tom Nygaard Kristensen

Svaraktivitet:

(949)
#1 Svar postet d. 19-08-19 kl. 17:41. Emne: Klit eller Markperlemorsommerfugl ??
Det er Brunlig Perlemorsommerfugl (Boloria(Clossiana)selene).

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Emil Bjerregård

Svaraktivitet:

(595)
#2 Svar postet d. 19-08-19 kl. 17:42. Emne: Klit eller Markperlemorsommerfugl ??
Brunlig Perlemorsommerfugl

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Jette Sørensen
#3 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 18:05. Emne: Klit eller Markperlemorsommerfugl ??

Hej Tom

Du må gerne grine i skægget. Jeg tænkte og kikkede slet ikke efter den Brunlige Perlemorsommerfugl

Venlig hilsen

Jette

Besvar | Kommentér

Jette Sørensen
#4 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 18:08. Emne: Klit eller Markperlemorsommerfugl ??

Hej Emil. Du må også gerne grine i skægget, over at jeg slet ikke kiggede efter den Brunlige i sommerfuglebogen. Jeg var slet ikke i tvivl om, at det måtte være en af de andre. Det plejer det at være.

1000 tak for hjælpen Tom og Emil

Venlig hilsen

Jette

Besvar | Kommentér

Tom Nygaard Kristensen
#5 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 20:42. Emne: Klit eller Markperlemorsommerfugl ??
Jett, jeg har kke noget skæg, kan jeg glæde dig med.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator