Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Steffen Appelquist
Gentaget pga. fejl - Blåfugl, kropslængde ca. 11 mm, vingernes overside ensfarvede lyseblå, undersid (Læst 56 gange) Postet d. 21-08-19 kl. 20:31
Når jeg prøver at tilgå siden - se linket HER står der "Denne side virker ikke". Måske blev der svaret, mens jeg var i gang med at uploade billede 2? Derfor uploader jeg den igen, da der åbenbart er fejl med tråden. Håber det er ok...

Ringsted, Oplevelsesstien mellem Bjergbakken og åen ved 11-tiden d. 9. juli i år

Vingernes overside var ensfarvede lyseblå, men dem fik jeg desværre ikke noget billede af

Når den satte sig midt på stien, hvilket den gjorde adskillige gange, klappede den omgående vingerne sammen.

Billede 1 viser dens højre - og billede 2 dens venstre side.

Gentaget pga. fejl - Blåfugl, kropslængde ca. 11 mm, vingernes overside ensfarvede lyseblå, undersid (Når jeg prøver at tilgå siden https://www.fugleognatur.dk/forum/show_message.asp?page=1&MessageID=20)
Foto: Steffen Appelquist
Klik på billedet for original størrelse (800 x 400)
Besvar | Kommentér

Steffen Appelquist
#1 Kommentar postet d. 21-08-19 kl. 20:32. Emne: Gentaget pga. fejl - Blåfugl, kropslængde ca. 11 mm, vingernes overside ensfarvede lyseblå, undersid
Billede 2: Venstre side

Gentaget pga. fejl - Blåfugl, kropslængde ca. 11 mm, vingernes overside ensfarvede lyseblå, undersid (Billede 2: Venstre side)
Foto: Steffen Appelquist
Besvar | Kommentér

Klaus Hermansen

Svaraktivitet:

(8893)
#2 Svar postet d. 21-08-19 kl. 20:32. Emne: Gentaget pga. fejl - Blåfugl, kropslængde ca. 11 mm, vingernes overside ensfarvede lyseblå, undersid
Det er Skovblåfugl

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Steffen Appelquist
#3 Kommentar postet d. 21-08-19 kl. 20:35. Emne: Gentaget pga. fejl - Blåfugl, kropslængde ca. 11 mm, vingernes overside ensfarvede lyseblå, undersid
Igen tak for svar, Klaus!

Jeg ved ikke, hvad der skete med det første upload. Jeg kan i hvert fald ikke tilgå siden - se linket HER

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator