Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Kikkert og andet feltudstyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Paul Nilsson
Swarovski CL 8 x 25 ( Top lommekikkert) (Læst 117 gange) Postet d. 22-08-19 kl. 19:11
Denne sammenfoldelige lommekikkert er blevet kaldt " Verdens bedste lommekikkert" i flere tester,

bla i USA og Tyskland.

Kikkerten er brugt få gange lokalt på et par cykelture, men aldrig på rejser (her bruger jeg min EL 8 x 32)

Da jeg nu også ser på sommerfugle, biller og andet småkryb er jeg faldet for en Pentax kikkert med 50 cm nærgrænse!

så derfor ligger den bare i en skuffe, men sælges nu.

Kikkerten fremtræder som ny.

incl org emballage med taske, manual, microfiber renseklud (uåbnet).

Garantibevis fra 1-9-2018 (med 10 år fabriksgaranti!)

Nypris:

Naturbutikken Kr 5400.00/ medlemspris 5035.-

Pris Kun 3300.-

incl forsendelse med Track and Trace.

8 dages fuld returret!

Swarovski CL 8 x 25 ( Top lommekikkert) (Denne sammenfoldelige lommekikkert er blevet kaldt " Verdens bedste lommekikkert" i flere tester,
b)
Paul Nilsson har vedhæftet dette billede
Kommentér

Paul Nilsson
#1 Kommentar postet d. 22-08-19 kl. 19:12. Emne: Swarovski CL 8 x 25 ( Top lommekikkert)
Foto med tilbehør

Swarovski CL 8 x 25 ( Top lommekikkert) (Foto med tilbehør)
Paul Nilsson har vedhæftet dette billede
Kommentér

Paul Nilsson
#2 Kommentar postet d. 22-08-19 kl. 19:30. Emne: Swarovski CL 8 x 25 ( Top lommekikkert)
Kontakt :

Info@sorgenfrifoto.dk.

Eller 28 11 14 02.

Kommentér

Paul Nilsson
#3 Kommentar postet d. 12-09-19 kl. 18:25. Emne: Swarovski CL 8 x 25 ( Top lommekikkert)
Solgt.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator