Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

René Jacobsen
Gul Vipstjert med gul øjenstribe !!!!! (Læst 314 gange) Postet d. 06-09-19 kl. 15:17
Hej

Jeg har mødt en Gul Vipstjert med gul øjenstribe i stedet for hvid, selve fuglen var meget gul, og der er ikke rørt ved farver på billedet, men det er mørknet lidt da det var overbelyst , er det en underart, eller bare en fejlfarvet ??

01-09-2019

Tissø

Gul Vipstjert med gul øjenstribe !!!!! (Hej 
Jeg har mødt en Gul Vipstjert med gul øjenstribe i stedet for hvid, selve fuglen var meget gul)
Foto: René J
Klik på billedet for original størrelse (788 x 600)
Besvar | Kommentér

Ragnar Smith

Svaraktivitet:

(328)
#1 Svar postet d. 06-09-19 kl. 15:24. Emne: Gul Vipstjert med gul øjenstribe !!!!!
gulhovedet gul vipstjert Motacilla flava flavassima

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

René Jacobsen
#2 Kommentar postet d. 06-09-19 kl. 15:44. Emne: Gul Vipstjert med gul øjenstribe !!!!!
Tak Ragnar S, jeg kan læse den er lidt sjælden her i DK, den og ThunBergi stod inden for 2m i samme hul

Gul Vipstjert med gul øjenstribe !!!!! (Tak Ragnar S, jeg kan læse den er lidt sjælden her i DK, den og ThunBergi stod inden for 2m i samme )
Foto: René J
Klik på billedet for original størrelse (667 x 600)
Besvar | Kommentér

Rune Sø Neergaard

Svaraktivitet:

(8)
#3 Svar postet d. 10-09-19 kl. 09:57. Emne: Gul Vipstjert med gul øjenstribe !!!!!
Om efteråret er det mere komplekst end om foråret, se fx hér:

- se linket HER

Derfor vil jeg ikke afvise, at fuglen kan være en 1K flava.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator