Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Edderkopper og andre spindlere -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Karin Freilev
Lille bitte sort edderkop med gullige ben (Læst 82 gange) Postet d. 09-09-19 kl. 21:10
Billede taget i går, Turup, Vestfyn. Er lidt mindre en zebra edderkop. Ved godt at billede ikke er det bedste, men gule ben, også de der bøjet der er foran var helt gule og det var dem der lige fangede mit øje. Har aldrig set sådan en før. Kan man ud fra billede give ID?

Lille bitte sort edderkop med gullige ben (Billede taget i går, Turup, Vestfyn. Er lidt mindre en zebra edderkop. Ved godt at billede ikke er d)
Karin Freilev har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (744 x 600)
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen

Svaraktivitet:

(686)
#1 Svar postet d. 10-09-19 kl. 12:02. Emne: Lille bitte sort edderkop med gullige ben
Hej Karin

Det er en springedderkop, Sortspringer sp, Heliophanus sp.

- se linket HER.

Jeg tror ikke du får den til art, for der er flere muligheder, men vent evt på en anden opfattelse

Venlig hilsen Anni

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Karin Freilev
#2 Kommentar postet d. 10-09-19 kl. 14:43. Emne: Lille bitte sort edderkop med gullige ben
Hej Anni Tusind tak for svar, og jeg venter lige om der er flere input til trods for at billede ikke er det bedste

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator