Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Tovingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Terkel Arnfred
Lille flue (Læst 60 gange) Postet d. 10-09-19 kl. 17:49
I en villahave i Nærum satte en lille flue sig i lørdags på min finger og lod sig fotografere. Jeg kan ikke se meget snabel, hvad lever sådan en lille fyr af?

Lille flue (I en villahave i Nærum satte en lille flue sig i lørdags på min finger og lod sig fotografere. Jeg k)
Foto: den er en halv cm stor
Klik på billedet for original størrelse (800 x 571)
Besvar | Kommentér

Walther Gritsch

Svaraktivitet:

(12328)
#1 Svar postet d. 11-09-19 kl. 12:31. Emne: Lille flue
Det er jo ikke nogen særlig fordelagtig vinkel, så jeg er ikke sikker på, hvad det er for en. Velsagtens en Egentlig flue af en slags, men jeg kan ikke udelukke, det kunne være en Blomsterflue.

Alle Tovinger lever som voksne af flydende snask, eller noget der kan gøres flydende. Sådan en her lever nok af honningdug, nektar, fugleklatter, døde dyr. Kort sagt alt, der kan suttes på

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator