Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Michael Carlsen
Mniotype satura? (Læst 157 gange) Postet d. 11-09-19 kl. 09:11
Kom til lys i nat i min have i Lyngby (og det var den så også den eneste sommerfugl, der gjorde )

Mniotype satura? (Kom til lys i nat i min have i Lyngby (og det var den så også den eneste sommerfugl, der gjorde :-())
Michael Carlsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Klaus Hermansen

Svaraktivitet:

(8883)
#1 Svar postet d. 11-09-19 kl. 09:27. Emne: Mniotype satura?
Ja

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Michael Carlsen
#2 Kommentar postet d. 11-09-19 kl. 09:46. Emne: Mniotype satura?
Takker

Besvar | Kommentér

Jeppe Lyngsø
#3 Kommentar postet d. 11-09-19 kl. 14:23. Emne: Mniotype satura?
Ja det er godt nok også tyndet gevaldigt ud i de flyvende gæster her i Aarhus nu, kun enkelte aftenener, kan det svare sig at tænde lyset og så kommer der alligevel kun et par forbi. Der er jo heller ikke meget varme tilbage og nedbøren er nok ikke lige sagen pt!

Besvar | Kommentér

Michael Carlsen
#4 Kommentar postet d. 11-09-19 kl. 16:44. Emne: Mniotype satura?
Sidste år havde jeg fine "lysaftener" helt hen over midten af oktober, så jeg håber på en opblussen igen

Besvar | Kommentér

Per Adel
#5 Kommentar postet d. 11-09-19 kl. 17:04. Emne: Mniotype satura?
Hej. Jeg ved ikke om i har bygget jer en fælde eller bruger alm. . Pære og lagen. Fælden gør det muligt at samle i regnvejr uden problemer. Nogle af de vildeste antal dyr kommer ofte på nætter med et kraftigt lavtryk og masser af regn. Tror min sæson for havefælden sidste år sluttede i december. Hver måned har jo sine arter.

Mvh Per

Besvar | Kommentér

Michael Carlsen
#6 Kommentar postet d. 18-09-19 kl. 08:16. Emne: Mniotype satura?
Både og Fælden byggede jeg sidste vinter. Den er batteridreven (AA) og mobil og nogenlunde regnsikker. Fungerede fremragende allerede fra februar I regnvejr har jeg forsøgt at kombinere med en ophængt presenning, så jeg også kan have æggebakker udenfor fælden.

Mniotype satura? (Både og ;-) Fælden byggede jeg sidste vinter. Den er batteridreven (AA) og mobil og nogenlunde regns)
Michael Carlsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Arne Kiis
#7 Kommentar postet d. 18-09-19 kl. 11:17. Emne: Mniotype satura?
Hej Michael,

kan du lokkes til at lægge et par nærbilleder ind så vi evt kan se hvordan det er lavet?

Vh Arne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator