Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torbjørn Larsen
Begynderhjælp 1: Er det en hvidklire? (Læst 211 gange) Postet d. 16-09-19 kl. 08:40
Hej, jeg er ny i vadefugle. En tur på Gyldensten gav et par billeder som jeg meget gerne vil have bekræftet/afkræftet for at komme lidt igang.

15. sep. på Gyldensten, Bogense. Frokosttid.

Den løb lidt rundt med næbbet under vand og sprang af og til en meter, tilsyneladende for at snuppe et bytte.

Tak for evt. hjælp.

Torbjørn

Begynderhjælp 1: Er det en hvidklire? (Hej, jeg er ny i vadefugle. En tur på Gyldensten gav et par billeder som jeg meget gerne vil have be)
Torbjørn Larsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 534)
Besvar | Kommentér

Mads Paulsen

Svaraktivitet:

(187)
#1 Svar postet d. 16-09-19 kl. 09:54. Emne: Begynderhjælp 1: Er det en hvidklire?
Ja, det er en Hvidklire. Man kan bla. se de grønne ben (på engelsk hedder den Common Greenshank)

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(3202)
#2 Svar postet d. 16-09-19 kl. 12:10. Emne: Begynderhjælp 1: Er det en hvidklire?
Enig i Hvidklire.

Hilsen Henrik.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator