Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Insekter og entomologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bjarne Amstrup
hvilken vårflue fraNymølle ved Ravnholm (Læst 193 gange) Postet d. 26-10-19 kl. 15:42
Hej,

disse to vårfluer (jeg har en ide om at det er samme art) så jeg ved Nymølle, Ravnholm sidste lørdag. Er det Anabolia furcata?

Mvh.

Bjarne

hvilken vårflue fraNymølle ved Ravnholm (Hej,

disse to vårfluer (jeg har en ide om at det er samme art) så jeg ved Nymølle, Ravnholm sidst)
Bjarne Amstrup har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (716 x 600)
Besvar | Kommentér

Bjarne Amstrup
#1 Kommentar postet d. 26-10-19 kl. 15:42. Emne: hvilken vårflue fraNymølle ved Ravnholm
og den anden. Lysforholdene inde mellem træerne ned til Mølleåen ikke de allerbedste.

hvilken vårflue fraNymølle ved Ravnholm (og den anden. Lysforholdene inde mellem træerne ned til Mølleåen ikke de allerbedste.)
Bjarne Amstrup har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Peter Wiberg-Larsen

Svaraktivitet:

(753)
#2 Svar postet d. 28-10-19 kl. 11:31. Emne: hvilken vårflue fraNymølle ved Ravnholm
Ja - det er helt korrekt

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Bjarne Amstrup
#3 Kommentar postet d. 11-11-19 kl. 22:33. Emne: hvilken vårflue fraNymølle ved Ravnholm
Hej Peter,

mange tak for svar! Det er vist på tide at få dem indtastet.

Mvh.

Bjarne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator