Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
13. november 2019

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Artikler -> Nyheder

Rasmus Keis Neerbek
Nyhedsbrev for fluefolk er en realitet (Læst 353 gange) Postet d. 27-10-19 kl. 18:51
Nyhedsbrev for fluefolk er en realitet (Det er nu lykkedes, at sammensætte et nyhedsbrev for alle der interesser sig for fluer.

Jeg er så)
Rasmus Keis Neerbek har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 563)

Det er nu lykkedes, at sammensætte et nyhedsbrev for alle der interesser sig for fluer.

Jeg er så taknemmelig for alle der har bidraget, det er blevet langt bedre end jeg havde turdet håbe på.

Det sætter store krav til næste udgave, men med en udgivelsesfrekvens på omkring 1 pr år burde det være muligt.

Jeg er ren amatør på opsætning, men har gjort det så godt som muligt. Konstruktiv kritik er altid velkommen.

Nyhedsbrevet kan downloades her:

- se linket HER

I er velkomne til at dele det hvor I ønsker.

mvh, Rasmus

Kommentér

Uffe Nygaard
#1 Kommentar postet d. 30-10-19 kl. 18:18. Emne: Nyhedsbrev for fluefolk er en realitet
Super flot årligt-nyhedsbrev.

Spændende læsning!

Mvh Uffe.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator