Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
15. december 2019

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Artikler -> Boganmeldelser & boglister

Ole B. Lyshede
Ny bog: Danske havalger i 2 bind. (Læst 1121 gange) Postet d. 31-10-19 kl. 17:21
Ny bog: Danske havalger i 2 bind. (Primo november udkommer en bog om Danmarks havalger af Ruth Nielsen og Steffen Lundsteen, begge eksp)
Foto: Ole B. Lyshede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 554)

Primo november udkommer en bog om Danmarks havalger af Ruth Nielsen og Steffen Lundsteen, begge eksperter i alger. Se vedlagte.

Ole

Kommentér

Annemette N. Jensen
#1 Kommentar postet d. 02-11-19 kl. 11:05. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
Spændende ,Ole

Tak for info

Hilsen

Annemette

Kommentér

Birgit Knudsen
#2 Kommentar postet d. 02-11-19 kl. 19:52. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
Super Det vil jeg glæde mig til Ole. Er det den Ruth du somme tider har spurgt hos når du ikke var helt sikker??

Kommentér

Ole B. Lyshede
#3 Kommentar postet d. 02-11-19 kl. 21:22. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
Ja, hun har været en god backup. Og til Annemette, velbekomme.

Ole

Kommentér

Poul Evald Hansen
#4 Kommentar postet d. 02-11-19 kl. 21:44. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
Meget spændende! Hvad kommer værket til at koste?

Kommentér

Lars Jørgen Grønbjerg
#5 Kommentar postet d. 02-11-19 kl. 22:06. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
@ # 4)

500 "slag" jfr. - se linket HER

- tak for "annoncen", OBL

Mvh /LJ

Kommentér

Torbjørn Borgen
#6 Kommentar postet d. 08-11-19 kl. 12:16. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
Hjertelig tillykke til forfatterne, Ruth fortalte mig om projektet for flere år siden, godt det lykkedes at blive færdige, måtte det være en inspiration også til andre der ønsker noget færdiggjort i tide! Torbjørn

Kommentér

Torbjørn Borgen
#7 Kommentar postet d. 08-11-19 kl. 12:16. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
Hjertelig tillykke til forfatterne, Ruth fortalte mig om projektet for flere år siden, godt det lykkedes at blive færdige, måtte det være en inspiration også til andre der ønsker noget færdiggjort i tide! Torbjørn

Kommentér

Karen Lise Krabbe
#8 Kommentar postet d. 09-11-19 kl. 11:53. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
Jeg lægger lige et link ind her til webshoppen, hvor den blev lagt på i går. - se linket HER=

Kommentér

Karen Lise Krabbe
#9 Kommentar postet d. 09-11-19 kl. 11:54. Emne: Ny bog: Danske havalger i 2 bind.
Jeg lægger lige et link ind her til webshoppen, hvor den blev lagt på i går. - se linket HER=

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator