Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torbjørn Borgen
Rollefordeling (Læst 1189 gange) Postet d. 06-11-19 kl. 09:12
Hej brugere på "svampe og mykologi"

Jeg har fået behov for at understrege at det er rapportørens ene-ansvar at håndtere en svampebestemmelse ud fra sin bedste mening, også når der er uenighed om bestemmelsen. Ligeledes er det validatorens opgave at bekræfte eller forkaste en given bestemmelse ud fra sin bedste overbevisning, mvh, Torbjørn Borgen (artskoordinator)

Kommentér

Jette Anitha Hansen
#1 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 11:14. Emne: Rollefordeling
Jeg er fuldstændig enig med Torbjørn

Ærgerligt, det desværre er blevet sådan, at vi er kommet derhen, hvor det er nødvendigt at blive mindet om rollefordelingen her i svampeforrum.

Vh Jette (controller)

Kommentér

Per Taudal Poulsen
#2 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 11:29. Emne: Rollefordeling
Svampeforum er ikke længere et rart sted at færdes. Jeg har besluttet at stoppe , men håber, at det en dag igen bliver "det gode, gamle svampeforum"....

Kommentér

Jan Sørensen
#3 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 12:10. Emne: Rollefordeling
Nej Nej Per det må du ikke, sammen med Thorbjørn, Jette og andre er du i besiddelse af en enorm viden omkring Svampe.

Det nyder bla. jeg godt af, du er altid beredvillig til at hjælpe med fakta og forslag.

Måske en anden person skulle trække sig fra Svampeforum, eller lære at tale pænt, og ikke altid være så skråsikker.

Kæmp på viden og fakta, vi er her på Fugle og Natur fordi vi netop elsker Naturen, og vil dele vores kærlighed til den med andre.

MVH.

Jan

Kommentér

Conny Bruun
#4 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 12:55. Emne: Rollefordeling
Jeg er helt enig med hvad Jan skriver, det ville blive et stort tab for svampeforum.

Mvh Conny

Kommentér

Lars Thomas
#5 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 13:23. Emne: Rollefordeling
Nu ved jeg slet ikke hvad der foregår i svampeforum, jeg bruger det kun sjældent, men hvis der er en enkelt eller nogle få personer, der "forgifter" miljøet og ødelægger stemningen, så må det vel være muligt med administrators hjælp at få rettet op på tingene.

Kommentér

Ole B. Lyshede
#6 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 14:28. Emne: Rollefordeling
Selvfølgelig skal du ikke stoppe, Per, og det skal Jette heller ikke, eller andre. Problemet må løses på anden vis, f.ex. som Lars Thomas foreslår. Der vil måske gå nogen tid; derfor skal vi stå sammen. Vi kan bl.a. undlade at svare eller kommentere.

Ole

Kommentér

Finn M. Hansen
#7 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 15:52. Emne: Rollefordeling
Kære Per

- du kender allerede min mening, og det ville være et nederlag, hvis du trækker dig, og omvendt være en fjer i hatten hos en anden, eller nogle andre.

Jeg har på fornemmelsen, at jeg kan have været "medskyldig" ved ikke bare at tie, og er det tilfældet beder jeg undskylde, - men jeg har desværre lidt svært ved at vende den anden kind til, når jeg føler mig trådt på, - og det er jo ikke altid så smart, - "Tale er sølv, tavshed er guld."

Jeg håber, at svampeforum finder sit normale positive leje igen.

mvh

Finn

Kommentér

Jørgen Stefansen
#8 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 19:23. Emne: Rollefordeling
Ubehøvlet optræden siger vel mere om afsenderen end om modtageren. Slå koldt vand i blodet!

Mvh JS

Kommentér

Bent Christiansen
#9 Kommentar postet d. 06-11-19 kl. 19:40. Emne: Rollefordeling
Jeg har desværre heller ikke fulgt nok med, til at følge hele udviklingen på svampeforum.

Er der en venlig sjæl, der kunne give mig et par link til nogle tråde, hvor det er gået helt galt med kommunikationen?

Det ville være synd og skam, hvis nogle af Jer svampebestemmere vil forlade dette interessante forum. Der er virkelig brug for Jer.

Mvh,

Bent.

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator