Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
15. november 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Insekter og entomologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Charlotte Andersen

Ny på F&N
Hvilken larve har jeg i bunden af mit klædeskab (Læst 109 gange) Postet d. 06-11-19 kl. 14:07
Jeg har fundet 4 af disse larver i bunden af mit klædeskab. Ved I hvad det er? Den er helt lys på maven.

Hvilken larve har jeg i bunden af mit klædeskab (Jeg har fundet 4 af disse larver i bunden af mit klædeskab. Ved I hvad det er? Den er helt lys på ma)
Charlotte Andersen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Lars Thomas

Svaraktivitet:

(326)
#1 Svar postet d. 06-11-19 kl. 14:09. Emne: Hvilken larve har jeg i bunden af mit klædeskab
Det er en klannerlarve.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Lars Thomas

Svaraktivitet:

(326)
#2 Svar postet d. 06-11-19 kl. 14:11. Emne: Hvilken larve har jeg i bunden af mit klædeskab
det er altså en billelarve. Der er flere arter af klannere, og de spiser allesammen døde organiske ting, når de er larver, så du skal på jagt efter kilden - det kan være alt fra en gammel uldtrøje til madrester katten har slæbt om bag sofaen eller en død fugl i tagrenden eller noget tilsvarende.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Gitte Herforth
#3 Svar postet d. 08-11-19 kl. 14:47. Emne: Hvilken larve har jeg i bunden af mit klædeskab
Enig i klanner. Min søster har haft dem og de åd bl.a. hendes gulvtæpper og pelsværk.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator