Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
15. december 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jesper Leegaard
Hvem kan aflæse denne pibesvane (Læst 373 gange) Postet d. 17-11-19 kl. 16:37
Hej

Under optælling af svaner og gæs, fandt jeg en pibesvane med gul halsring med sort skrift. Desuden havde den gul ring på venstre ben og metalring på højre ben. Den blev fundet vest for Lindet skov i Sønderjylland. Fotoet er desværre nok for dårlig til at halsringen kan aflæses, men prøver alligevel her om nogen har et bud.

VH Jesper

Hvem kan aflæse denne pibesvane (Hej 

Under optælling af svaner og gæs, fandt jeg en pibesvane med gul halsring med sort skrift. D)
Jesper Leegaard har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Jesper Leegaard
#1 Kommentar postet d. 17-11-19 kl. 16:38. Emne: Hvem kan aflæse denne pibesvane
foto 2

Hvem kan aflæse denne pibesvane (foto 2)
Besvar | Kommentér

Jesper Leegaard
#2 Kommentar postet d. 17-11-19 kl. 16:38. Emne: Hvem kan aflæse denne pibesvane
foto 3

Hvem kan aflæse denne pibesvane (foto 3)
Besvar | Kommentér

Jesper Leegaard
#3 Kommentar postet d. 17-11-19 kl. 16:42. Emne: Hvem kan aflæse denne pibesvane
Foto-kvaliteten bliver meget dårligere end de fotos jeg har på min egen computer, så det er fuldstændig umulig at se noget på de fotos jeg har sendt.

Kan man slette en tråd ?

VH Jesper

Besvar | Kommentér

Hanne Bertelsen
#4 Kommentar postet d. 17-11-19 kl. 17:09. Emne: Hvem kan aflæse denne pibesvane
Hvis du laver et udsnit af billedet kan du nok læse hvad der står.

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#5 Kommentar postet d. 17-11-19 kl. 19:36. Emne: Hvem kan aflæse denne pibesvane
Hej Jesper

Nej, du kan ikke slette en tråd, men forsøg det Hanne siger

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Jesper Leegaard
#6 Kommentar postet d. 17-11-19 kl. 22:04. Emne: Hvem kan aflæse denne pibesvane
hej Hanne og Anni

Tak for input.

Jeg har forstørret fotoet op og også et godt bud på hvad nummeret på halsringen er. Formålet med opslaget var at nogle måske havde bedre skærm end mig og nemmere kunne se nummeret.

Jeg er i dialog med Ringmærkningscentralen.

Venlig hilsen

Jesper

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator