Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
15. december 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kurt Winding
Hvilken rovfugl set ved draget på Thyholm/Thy (Læst 335 gange) Postet d. 22-11-19 kl. 09:05
Hej

Jeg faldt lige over dette billede under min sortering. Billedet er taget 06-04-2019 over nordsiden af draget på grænsen mellem Thyholm og (syd)Thy. Er der nogen som kan se hvilken fugl det er på trods af den ringe kvalitet. Den fløj i nærheden, men ikke sammen med, en rød glente, men jeg synes ikke den ligner en sådan.

Hvilken rovfugl set ved draget på Thyholm/Thy (Hej

Jeg faldt lige over dette billede under min sortering. Billedet er taget 06-04-2019 over nord)
Kurt Winding har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Klaus Sørensen

Svaraktivitet:

(64)
#1 Svar postet d. 22-11-19 kl. 09:15. Emne: Hvilken rovfugl set ved draget på Thyholm/Thy
Musvåge:

- se linket HER

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kurt Winding
#2 Kommentar postet d. 22-11-19 kl. 10:43. Emne: Hvilken rovfugl set ved draget på Thyholm/Thy
Det der satte tvivl ved mig var vingestillingen som jeg ikke synes at have set før ved musvågen. Derudover er der heller ingen tegn på de 5 "fingerfjer".

Besvar | Kommentér

Bent Odgaard
#3 Kommentar postet d. 22-11-19 kl. 10:50. Emne: Hvilken rovfugl set ved draget på Thyholm/Thy
Fuglen er i dyk eller i glid fra en opdriftcelle til den næste, derfor denne vingestilling. MVh Bent

Besvar | Kommentér

Kurt Winding
#4 Kommentar postet d. 22-11-19 kl. 10:51. Emne: Hvilken rovfugl set ved draget på Thyholm/Thy
Ok. Tak for svar til jer begge

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator