Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
12. december 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Artsoprettelse og -redigering -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Steffen Appelquist
Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn (Læst 114 gange) Postet d. 03-12-19 kl. 13:24
Jeg har i tråden - se linket HER fået bestemt en guldøje til arten "Almindelig guldøje (Chrysopa carnea)".

Imidlertid findes "Chrysopa carnea" ikke i rubrikken "Artsnavn", men det er derimod muligt at vælge navnet "Almindelig guldøje".

Når jeg så prøver at afslutte indtastningen, får jeg at vide (se venligst vedhæftede billede), at arten mangler at blive udfyldt korrekt!

Kan jeg få hjælp til dette?

Venlig hilsen

Steffen Appelquist

Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn (Jeg har i tråden https://www.fugleognatur.dk/forum/show_message.asp?page=1&MessageID=2111399&ForumID)
Foto: Steffen Appelquist
Klik på billedet for original størrelse (684 x 600)
Besvar | Kommentér

Thomas Eske Holm

Svaraktivitet:

(157)
#1 Svar postet d. 03-12-19 kl. 13:40. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
Hej Steffen

Hvis der er tekniske fejl eller lign., skal du skrive til support@naturbasen.dk

Hilsen Thomas

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Steffen Appelquist
#2 Kommentar postet d. 03-12-19 kl. 13:44. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
Jamen det gør jeg så.

Mange tak for svaret, Thomas

Venlig hilsen

Steffen Appelquist

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen

Svaraktivitet:

(12)
#3 Svar postet d. 03-12-19 kl. 16:02. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
Hej Steffen

Det er fordi den ikke hedder Chrysopa carnea, men Chrysoperla carnea, at du ikke kan få ret navn

Du har læst forkert på din tråd, så prøv igen

Venlig hilsen Anni

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Steffen Appelquist
#4 Kommentar postet d. 03-12-19 kl. 19:07. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
Tak for svaret, Anni!

Jeg så ikke lige, at Walther skrevet det latinske navn, og så fandt jeg det forkerte navn på danskeinsekter.dk under "andre insekter"

Venlig hilsen

Steffen

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#5 Kommentar postet d. 03-12-19 kl. 19:40. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
Nå, sådan, men det endte jo godt

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator