Navn |
Forum -> Artsoprettelse og -redigering
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
.jpg) Steffen Appelquist
|
Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn (Læst 114 gange) Postet d. 03-12-19 kl. 13:24
|
Jeg har i tråden - se linket HER fået bestemt en guldøje til arten "Almindelig guldøje (Chrysopa carnea)".
Imidlertid findes "Chrysopa carnea" ikke i rubrikken "Artsnavn", men det er derimod muligt at vælge navnet "Almindelig guldøje".
Når jeg så prøver at afslutte indtastningen, får jeg at vide (se venligst vedhæftede billede), at arten mangler at blive udfyldt korrekt!
Kan jeg få hjælp til dette?
Venlig hilsen
Steffen Appelquist
 Foto: Steffen Appelquist Klik på billedet for original størrelse (684 x 600)
|
Besvar | Kommentér
|
.jpg) Thomas Eske Holm
|
#1 Svar postet d. 03-12-19 kl. 13:40. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
|
Hej Steffen
Hvis der er tekniske fejl eller lign., skal du skrive til support@naturbasen.dk
Hilsen Thomas
[Accepteret svar]
|
Besvar | Kommentér
|
.jpg) Steffen Appelquist
|
#2 Kommentar postet d. 03-12-19 kl. 13:44. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
|
Jamen det gør jeg så.
Mange tak for svaret, Thomas
Venlig hilsen
Steffen Appelquist
|
Besvar | Kommentér
|
 Anni Lene Nielsen
|
#3 Svar postet d. 03-12-19 kl. 16:02. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
|
Hej Steffen
Det er fordi den ikke hedder Chrysopa carnea, men Chrysoperla carnea, at du ikke kan få ret navn
Du har læst forkert på din tråd, så prøv igen
Venlig hilsen Anni
[Accepteret svar]
|
Besvar | Kommentér
|
.jpg) Steffen Appelquist
|
#4 Kommentar postet d. 03-12-19 kl. 19:07. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
|
Tak for svaret, Anni!
Jeg så ikke lige, at Walther skrevet det latinske navn, og så fandt jeg det forkerte navn på danskeinsekter.dk under "andre insekter"
Venlig hilsen
Steffen
|
Besvar | Kommentér
|
 Anni Lene Nielsen
|
#5 Kommentar postet d. 03-12-19 kl. 19:40. Emne: Kan ikke vælge Chrysopa carnea i rubrikken Artsnavn
|
Nå, sådan, men det endte jo godt
Venlig hilsen Anni
|
Besvar | Kommentér
|
|