Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. januar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bjarne Nybo
Mols Bjerge – Levesteder for Orkidéer (Læst 260 gange) Postet d. 14-12-19 kl. 15:02
Mols Bjerge – Levesteder for Orkidéer

Jeg har planlagt flere ture i mit nærområde herunder Mols Bjerge. Det primære formål er at få fotograferet Danske Jordorkidéer. For ikke at skulle trave Mols Bjerge i tykt og tyndt, skal jeg spørge om der er nogle her som kender levestederne for Orkidéerne på Mols Bjerge. Gerne i form af waypoints, foto indeholdende koordinatorer eller en beskrivelse fra dig. På forhånd tak.

Kommentér

Henrik Tranberg
#1 Kommentar postet d. 17-12-19 kl. 14:23. Emne: Mols Bjerge – Levesteder for Orkidéer
her burde profilen nok uddybes

Kommentér

Bjarne Nybo
#2 Kommentar postet d. 17-12-19 kl. 14:32. Emne: Mols Bjerge – Levesteder for Orkidéer
Det drejer sig som Hylde-gøgeurt

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator