Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kirsten Lodal Askekilde

Ny på F&N
lillle flagspætte - Fruens Plantage i Næstved (Læst 300 gange) Postet d. 05-02-20 kl. 18:41
Jeg er blevet bekendtgjort med, at min indberetning ikke er korrekt - hvordan retter jeg ?

Jeg syntes godt nok selv, at der er striber bagpå, men en kollega mener ikke at det er korrekt, men at det er en almindelig flagspætte, den var ikke ret stor.

Kan du se hvilket art, denne spætte er ? / tak

På forhånd tak

lillle flagspætte - Fruens Plantage i Næstved (Jeg er blevet bekendtgjort med, at min indberetning ikke er korrekt - hvordan retter jeg ?

Jeg sy)
Kirsten Lodal Askekilde har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

jens veilgaard vendelbo

Svaraktivitet:

(20)
#1 Svar postet d. 05-02-20 kl. 18:45. Emne: lillle flagspætte - Fruens Plantage i Næstved
det er en stor flagspætte, den lille har ikke rød gump

vh/Jens

Besvar | Kommentér

Palle Jensen

Svaraktivitet:

(2018)
#2 Svar postet d. 05-02-20 kl. 18:56. Emne: lillle flagspætte - Fruens Plantage i Næstved
Ja, den lille er MEGET mindre, nærmest gråspurvestørrelse.

En meget almindelig fejltagelse.

Hilsen Palle

Besvar | Kommentér

Martin Liebermann

Svaraktivitet:

(11)
#3 Svar postet d. 05-02-20 kl. 19:10. Emne: lillle flagspætte - Fruens Plantage i Næstved
Hej. Når du skal redigere navnet skal du på denne forside gøre flg. klik på Naturbasen øverst oppe til venstre, så klik på reduger observation, så klik på din spætte og i næste vindue kan du rette navnet. Hilsen Martin

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator