Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Karsten Thomsen
Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak? (Læst 201 gange) Postet d. 09-02-20 kl. 14:29
Låddenhøj v Hjortshøj 9. juli.

Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak? (Låddenhøj v Hjortshøj 9. juli.)
Karsten Thomsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Karsten Thomsen
#1 Kommentar postet d. 09-02-20 kl. 14:30. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
2

Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak? (2)
Karsten Thomsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Kjeld Brem

Svaraktivitet:

(8368)
#2 Svar postet d. 09-02-20 kl. 15:31. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
Hvad siger du til Pastinakmøl?

- og i så fald en bette jen, da de normalt er lysere, meget bleggule i huden, som udvoksede

Hilsen Kjeld

Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak? (Hvad siger du til Pastinakmøl? :-) 
- og i så fald en bette jen, da de normalt er lysere, meget ble)
Kjeld Brem har vedhæftet dette billede
[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Kjeld Brem

Svaraktivitet:

(8368)
#3 Svar postet d. 09-02-20 kl. 15:33. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
Som man ser her, kan den være ret mørk som yngre ...

- se linket HER

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#4 Kommentar postet d. 09-02-20 kl. 15:52. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
... og ville det være OK at benytte et af billederne til "Bogen".

Du skal nok få navn under

... jeg mangler nemlig et sort udgave at vise

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#5 Kommentar postet d. 09-02-20 kl. 16:53. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
Du kan lige give mig svar ... f.eks i en intern på Face

Besvar | Kommentér

Jan Fischer Rasmussen

Svaraktivitet:

(6085)
#6 Svar postet d. 09-02-20 kl. 17:18. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
Det kan jeg jo kun være enig i, da jeg havde samme ide, da Karsten slog den op under årevingede, selvom han prøvede at vildlede mig med, at påstå at planten skulle være Vild Gulerod eller Vild Kørvel.

- se linket HER

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Jan Fischer Rasmussen

Svaraktivitet:

(6085)
#7 Svar postet d. 09-02-20 kl. 17:18. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
Det kan jeg jo kun være enig i, da jeg havde samme ide, da Karsten slog den op under årevingede, selvom han prøvede at vildlede mig med, at påstå at planten skulle være Vild Gulerod eller Vild Kørvel.

- se linket HER

Besvar | Kommentér

Kjeld Brem
#8 Kommentar postet d. 09-02-20 kl. 17:50. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
Sådan en drillepind, hva!

Besvar | Kommentér

Karsten Thomsen
#9 Kommentar postet d. 09-02-20 kl. 19:03. Emne: Larve af hvilket møl på (vistnok) pastinak?
Tak, gode folk. Kjeld: seføli må du bruge billedet. Jan: jeg GÆTTEDE, hvad planten angik, men forsøgte ikke at påstå noget. Ole Lyshede er skarp på frugter, og pastinak er hans bud, ovre fra karplanteforum.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator