Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
4. april 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Galler og miner -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anni Lene Nielsen
Galle på Calanchoe? (Læst 76 gange) Postet d. 19-03-20 kl. 23:46
Denne pæreformede galle dukkede op på en stueplante, Brændende kærlighed. Desværre har jeg kun gemt det her foto, men da det er så specifikt på Calanchoe, kan den måske bestemmes

Odense, 25-01-20

Venlig hilsen Anni

Galle på Calanchoe? (Denne pæreformede galle dukkede op på en stueplante, Brændende kærlighed. Desværre har jeg kun gemt )
Foto: Anni Lene Nielsen
Klik på billedet for original størrelse (1050 x 700)
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#1 Kommentar postet d. 19-03-20 kl. 23:47. Emne: Galle på Calanchoe?
closeup

Galle på Calanchoe? (closeup)
Foto: Anni Lene Nielsen
Klik på billedet for original størrelse (751 x 700)
Besvar | Kommentér

Simon Haarder
#2 Kommentar postet d. 30-03-20 kl. 21:28. Emne: Galle på Calanchoe?
Der er en række svampearter, som er tilknyttet Kalanchoe, men ingen skulle umiddelbart forårsage noget i retning af det dit billeder viser. Men det er også udenfor min komfortzone, så who knows...

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#3 Kommentar postet d. 01-04-20 kl. 19:43. Emne: Galle på Calanchoe?
OK, tak for forsøget Simon. Jeg lader tråden stå til om nogle år. Så ved vi måske mere. Tålmodighed lønner sig. Jeg har fået svar på arter 10 år efter spørgsmål

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator