Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Pattedyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Gitte Ungstrup
Hvilket dyr tilhører kraniet fra vesterhavet (Læst 149 gange) Postet d. 28-03-20 kl. 17:08
Jeg har på et af mine ture langs Vesterhavet mellem Søndervig og Hvide Sande fundet dette kranie - har i nogen ide’ om hvilket dyr den tilhører? Den er 23 cm lang. Jeg har fundet den i marts. Da jeg kun kan tilføje et billede, har jeg valgt at tage det forfra.

Hvilket dyr tilhører kraniet fra vesterhavet (Jeg har på et af mine ture langs Vesterhavet mellem Søndervig og Hvide Sande fundet dette kranie - h)
Gitte Ungstrup har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Gitte Ungstrup
#1 Kommentar postet d. 28-03-20 kl. 17:10. Emne: Hvilket dyr tilhører kraniet fra vesterhavet
Tilføjet et billede fra siden

Hvilket dyr tilhører kraniet fra vesterhavet (Tilføjet et billede fra siden)
Besvar | Kommentér

Gitte Ungstrup
#2 Kommentar postet d. 28-03-20 kl. 17:12. Emne: Hvilket dyr tilhører kraniet fra vesterhavet
Ekstra billede

Hvilket dyr tilhører kraniet fra vesterhavet (Ekstra billede)
Besvar | Kommentér

Lars Thomas

Svaraktivitet:

(86)
#3 Svar postet d. 28-03-20 kl. 17:23. Emne: Hvilket dyr tilhører kraniet fra vesterhavet
Du skal over i forum for fisk - det er en del af et fiskekranie, sikkert en stor torsk.

Besvar | Kommentér

Eva Hansen

Svaraktivitet:

(285)
#4 Svar postet d. 28-03-20 kl. 18:16. Emne: Hvilket dyr tilhører kraniet fra vesterhavet
Ja, det er fra en stor fisk, enten torsk, Sej eller lignende

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator