Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Edderkopper og andre spindlere -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

John Nielsen
Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet (Læst 89 gange) Postet d. 01-04-20 kl. 18:55
Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet. Kan jeg få et navn på den? Den er fotograferet hjemme i Oulainen, Finland sidste sommer.

Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet (Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet. Kan jeg få et navn på den? Den er fotograferet hjem)
Foto: John Nielsen
Besvar | Kommentér

Lars Thomas
#1 Kommentar postet d. 01-04-20 kl. 18:58. Emne: Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet
Balalajka edderkop er jo trekantet, men om det er den samme de har I Finland ved jeg desværre ikke.

Besvar | Kommentér

John Nielsen
#2 Kommentar postet d. 01-04-20 kl. 19:12. Emne: Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet
Jeg tror du er inde på det rigtige Lars Thomas, den ligner til forveksling den jeg har og den skulle være udbredt helt over til Rusland, også i det nordlige, så tak for hjælpen.

John

Besvar | Kommentér

John Nielsen
#3 Kommentar postet d. 01-04-20 kl. 19:14. Emne: Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet
Hvorfor kan jeg ikke godkende dit svar?

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen

Svaraktivitet:

(745)
#4 Svar postet d. 01-04-20 kl. 19:19. Emne: Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet
Hej John

Rart at se dig igen

Det er fordi Lars kun har kommenteret. Her er en knap

Venlig hilsen Anni

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

John Nielsen
#5 Kommentar postet d. 01-04-20 kl. 19:32. Emne: Jeg fandt en edderkop mere, og den er trekantet
Hej Anni Lene! Det er længe siden, har du det godt? Og er stadig aktiv forstår jeg? Der er jo løbet meget vand gennem sandet siden vi var på mols hvert år, findes det stadig "Mols-træffet"? Så måske kan vi stadig ses der når jeg er hjemme i Danmark.

Mange Hilsner

John (naturgalleri.dk)

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator