Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Udenlandsk natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Hanne Christensen
Hvilken skjoldbille fra regnskoven ved Amazonfloden i Colombia (Læst 152 gange) Postet d. 02-04-20 kl. 18:44
Kan nogen hjælpe med id på denne smukke skjoldbille fra regnskoven ved Amazonfloden i Colombia fra februar i år,

På forhånd tak,

Hanne

Hvilken skjoldbille fra regnskoven ved Amazonfloden i Colombia (Kan nogen hjælpe med id på denne smukke skjoldbille fra regnskoven ved Amazonfloden i Colombia fra f)
Hanne Christensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (798 x 600)
Besvar | Kommentér

Lars H. Hansen

Svaraktivitet:

(10)
#1 Svar postet d. 02-04-20 kl. 19:56. Emne: Hvilken skjoldbille fra regnskoven ved Amazonfloden i Colombia
Hej Hanne,

Da jeg var i det nordlige Venezuela i midt 90´erne, så jeg nogle ret flotte skjoldbiller, som muligvis tilhørte slægten Stolas, men det finder jeg vist aldrig ud af med sikkerhed, da jeg ikke tog belæg.

Den her flotte sag ligner dog i den grad arten Agenysa caedemadens, omend jeg ikke entydigt kan opdrive info om hvorvidt den også er udbredt i Columbia, men det formoder jeg. Det bør være den!

Ellers send en mail til manden bag hjemmesiden og spørg ham; det ville han måske ligefrem blive glad for

- se linket HER

- se linket HER

Jeg går i øvrigt udfra, at du så en masse andre lækkerier på din tur

Mvh, Lars

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Hanne Christensen
#2 Kommentar postet d. 04-04-20 kl. 09:49. Emne: Hvilken skjoldbille fra regnskoven ved Amazonfloden i Colombia
Hej Lars,

Mange tak for svaret og de fine links, de er meget brugbare, hvis jeg en anden gang finder skjoldbiller

Hanne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator