Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Andersen
BILLIGE BØGER ENDNU BILLIGERE (Læst 416 gange) Postet d. 27-04-20 kl. 06:02
Jeg har samlet et stort antal bøgher, mange i genren natur, i en bogliste. Det er der ikke noget nyt i. De senere år har jeg haft et hyggeligt arrangement, forår og efterår, hvor man kan komme og kigge bøger og erhverve sig lidt.

Nu er det jo ikke ligefrem "stalddørssalg" man skal dyrke. Derfor tilbyder jeg at sende boglisten, og hvis du bestiller frem til 10. maj, skal du trække 50% fra den anførte pris. Og køber du for mindst 400 kroner, er der portofri levering overalt. Jeg har f.eks. lige fået returneret restoplaget af min nyeste bog med naturskildringer fra Småland.

Skriv til: insektfotograf@andersen.mail.dk

BILLIGE BØGER ENDNU BILLIGERE (Jeg har samlet et stort antal bøgher, mange i genren natur, i en bogliste. Det er der ikke noget nyt)
Ole Andersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Kommentér

Denise Jensen
#1 Kommentar postet d. 28-07-20 kl. 12:47. Emne: BILLIGE BØGER ENDNU BILLIGERE
Hej, har du latin for havfolk?

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator