Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anita Thomhave Simonsen
Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ? (Læst 127 gange) Postet d. 27-04-20 kl. 11:10
Jeg fandt den på skovbund under bøg i Haslund Skov v. Randers tilbage i 2019 d. 17 november...

Ikke de mest skarpe billeder, men jeg håber der er nok til en bestemmelse....

Jeg har tænkt på det måske kan det være Rynket Troldkølle....men bestemmelse vil være meget velkommen ?

Lægger 4 billeder på...

Venlige hilsener fra

Anita

Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ? (Jeg fandt den på skovbund under bøg i Haslund Skov v. Randers tilbage i 2019 d. 17 november...

Ik)
Foto: Anita Thomhave Simonsen
Klik på billedet for original størrelse (731 x 600)
Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#1 Kommentar postet d. 27-04-20 kl. 11:13. Emne: Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ?
billede 2..

Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ? (billede 2..)
Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#2 Kommentar postet d. 27-04-20 kl. 11:14. Emne: Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ?
Udsnit af billede 2..øverste del..

Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ? (Udsnit af billede 2..øverste del..)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 529)
Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#3 Kommentar postet d. 27-04-20 kl. 11:16. Emne: Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ?
Sidste billede....udsnit af billede 2...nederste del...

Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ? (Sidste billede....udsnit af billede 2...nederste del...)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen

Svaraktivitet:

(649)
#4 Svar postet d. 28-04-20 kl. 18:02. Emne: Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ?
Rynket Troldkølle

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#5 Kommentar postet d. 28-04-20 kl. 18:03. Emne: Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ?
-og ja ! den bestemte du jo selv, Anita

-sådanne !

Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#6 Kommentar postet d. 29-04-20 kl. 22:35. Emne: Er det en Troldkølle fra Haslund Skov fra nov. 2019 ?
hej Per...Tusind tak for bekræftelsen...:O) den er vigtig..

venligst Anita

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator