Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Artsoprettelse og -redigering -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Frederik Leck Fischer
NY ART FOR DK - Salticidae - Thyene imperialis (Læst 363 gange) Postet d. 10-05-20 kl. 21:10
Min kammerat Philip Elbek har i sit køkken i Kbh, fundet en edderkoppestrejfer fra middelhavsområdet som jeg har hjulpet med at bestemme - Thyene imperialis,

Arten er vidst ny for DK og skal derfor oprettes herinde. Det håber jeg en vil se på

NY ART FOR DK - Salticidae - Thyene imperialis (Min kammerat Philip Elbek har i sit køkken i Kbh, fundet en edderkoppestrejfer fra middelhavsområdet)
Frederik Leck Fischer har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Nicolai Poulsen
#1 Svar postet d. 11-05-20 kl. 18:36. Emne: NY ART FOR DK - Salticidae - Thyene imperialis
Den er sørme fin!

Besvar | Kommentér

Thomas Eske Holm

Svaraktivitet:

(174)
#2 Svar postet d. 11-05-20 kl. 18:45. Emne: NY ART FOR DK - Salticidae - Thyene imperialis
Den er oprettet. Tillykke med fundet

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Morten Kofoed-Hansen

Svaraktivitet:

(2)
#3 Svar postet d. 11-05-20 kl. 18:49. Emne: NY ART FOR DK - Salticidae - Thyene imperialis
Tillykke - den er godt nok pæææææææn.

mvh Morten

Besvar | Kommentér

Philip Elbek
#4 Kommentar postet d. 11-05-20 kl. 19:42. Emne: NY ART FOR DK - Salticidae - Thyene imperialis
Tusind tak skal I have!

Observationen kan findes her:

- se linket HER

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator