Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Søren Bergh Jensen

Ny på F&N
Hvad er det for en fætter? (Læst 133 gange) Postet d. 21-05-20 kl. 21:57
Jeg går hver dag en tur langs Greve Strandpark, og hver dag møder jeg denne livlige fætter. Det er ikke lykkedes mig at finde ud af hvilken art den er. Derfor håber jeg på, at der er en kyndig person der kan hjælpe mig med at bestemme hvilken art det er.

På forhånd tak for hjælpen.

Hvad er det for en fætter? (Jeg går hver dag en tur langs Greve Strandpark, og hver dag møder jeg denne livlige fætter. Det er i)
Søren Bergh Jensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Andreas Graversen

Svaraktivitet:

(65)
#1 Svar postet d. 21-05-20 kl. 22:07. Emne: Hvad er det for en fætter?
Hej Søren

En fin Hvid Vipstjert

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Søren Bergh Jensen

Ny på F&N
#2 Kommentar postet d. 22-05-20 kl. 09:33. Emne: Hvad er det for en fætter?
Tak for svaret. Det er selvfølgelig en Hvid Vipstjert. Jeg er lidt overrasket over, at møde den langs standkandten. Den er meget livlig og absolut ikke bange af sig. Når jeg sidder ved strandkanten kommer den ganske tæt på. Endnu engang tak for svaret

Besvar | Kommentér

Andreas Graversen

Svaraktivitet:

(65)
#3 Svar postet d. 22-05-20 kl. 09:39. Emne: Hvad er det for en fætter?
Hej Søren

Nej, det er ikke en typisk strandfugl ved de rene hvide sandstrande, da der ikke er så meget at spise, men hvis der ligger noget tang eller andet opskyld den kan gå at finde noget at spise i, som også fremgår af dit billede, er de ofte at finde ved stranden også..

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator