Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Niels Erik Simonsen
Hvilken fuglestemme? (Læst 121 gange) Postet d. 22-05-20 kl. 08:30
21-05-2020 Verninge mose. Ved ikke om det er muligt, men er der en af jer fuglekendere der vil prøve at lytte til en lydfil jeg optog i går i det fredede område Verninge mose. Den sad i en tæt busk og jeg havde svært ved at se den, men mener den var lys oliven med lys streg gennem øjet. Foto fik jeg desværre ikke, men lidt lyd med vindstøj på. Er der nogen der har mod på at prøve? Jeg har den som wma, wav og mp3.

Venlig hilsen

Simon

Kommentér

Poul Erik Hansen
#1 Kommentar postet d. 22-05-20 kl. 11:33. Emne: Hvilken fuglestemme?
Du kan prøve at hente App BirdNET til mobilen,den har hjulpet mig flere gange. Med den kan du optage fuglestemmerne ude i naturen og den viser med billede hvilken fugl det er.

Poul Erik

Kommentér

Niels Erik Simonsen
#2 Kommentar postet d. 22-05-20 kl. 12:47. Emne: Hvilken fuglestemme?
OK, prøver den næste gang

Kommentér

Niels Erik Simonsen
#3 Kommentar postet d. 22-05-20 kl. 12:59. Emne: Hvilken fuglestemme?
Den er da super, prøvede med det jeg har optaget og svaret var ret hurtigt - Gærdesmutte. Tak for tippet.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator