Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mia Petersen
Hvilken sort larve? (Læst 42 gange) Postet d. 22-05-20 kl. 17:46
Hej

Jeg har i dag (22.05.20) set denne larve i Lille Vildmose langs en græssti. Har tidligere forespurgt på anden larve (Timothevikler), se link: - se linket HER

men jeg synes at hovedet på denne larve ser anderledes ud. Men jeg er ikke ekspert i de der larver og har forsøgt at google, men kommer ingen vegne

Så er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig

PFT

Venligst Mia

Hvilken sort larve? (Hej :)

Jeg har i dag (22.05.20) set denne larve i Lille Vildmose langs en græssti. Har tidligere )
Mia Petersen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kjeld Brem

Svaraktivitet:

(8654)
#1 Svar postet d. 22-05-20 kl. 18:14. Emne: Hvilken sort larve?
Hej Mia - næ, det er nu alligevel "samme model" - se svaret fra den anden tråd (skrevet i dovenskab )

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Mia Petersen
#2 Kommentar postet d. 22-05-20 kl. 19:27. Emne: Hvilken sort larve?
Hej Kjeld

Iiih altså, nu troede jeg lige.. Havde ellers læst dine doks som du vedhæftede sidste gang ;) Det er godt nok lidt svært med de larver synes jeg. Men tusind tak for svar

Venligst Mia

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator