Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
30. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

ole sørensen
Hvad er mon dette ? (Læst 92 gange) Postet d. 22-05-20 kl. 19:43
En dag, var jeg ude og kratluske lidt i Ermelunden. I en mørk og mudret Dam, mødte jeg dette rør ? Prøvede at rive dygtigt i det, men det sad fast ved bunden. Det sad ca en meter fra land, et sted hvor ingen kommer. ( Altså ud over feks mig) Der sad en wire i toppen, som endte i en lille løkke/et øje, holdt sammen af en lille wire-spænde/klemme-ting...... har nogen en idé om, hvad det dog kan være ?

Mvh Ole

Hvad er mon dette ? (En dag, var jeg ude og kratluske lidt i Ermelunden. I en mørk og mudret Dam, mødte jeg dette rør ? P)
ole sørensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

ole sørensen
#1 Kommentar postet d. 22-05-20 kl. 19:43. Emne: Hvad er mon dette ?
A

Hvad er mon dette ? (A)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

ole sørensen
#2 Kommentar postet d. 22-05-20 kl. 19:44. Emne: Hvad er mon dette ?
B

Hvad er mon dette ? (B)
Besvar | Kommentér

Martin Hansen
#3 Kommentar postet d. 24-05-20 kl. 09:59. Emne: Hvad er mon dette ?
Hej Ole

Skal ikke kunne sige hvad det er, men det ser ud til at der er noget placeret inde i røret som formentligt tillægges en vis værdi eller betydning (pga hængelåsen).

Mit umiddelbare gæt ville være en art datalogger, men spørg mig ikke til hvilket formål det tænkes brugt.

mvh

Martin

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator