Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Kikkert og andet feltudstyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Peter Jørgensen
Indvendig rens af ældre Aspect 15-40x50 kikkert? (Læst 459 gange) Postet d. 24-05-20 kl. 17:02
Hej i forum.

Jeg har arvet en ældre aspect 15-40x50 kikkert.

Jeg kan ikke finde noget information om producenten på internettet, så tænker at de nok ikke produceres længere.

Det jeg søger er en tegning/brugsvejledning, sådan at jeg kan skille den ad og rense indvendigt, uden at ødelægge noget.

Håber her er nogen erfarne kikkertbrugere med lidt viden om emnet.

På forhånd tak.

Mvh.

Peter

Indvendig rens af ældre Aspect 15-40x50 kikkert? (Hej i forum.

Jeg har arvet en ældre aspect 15-40x50 kikkert.

Jeg kan ikke finde noget informat)
Peter Jørgensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Lars Thomas
#1 Kommentar postet d. 24-05-20 kl. 17:15. Emne: Indvendig rens af ældre Aspect 15-40x50 kikkert?
Lad en prof gøre det - det er næsten umuligt ikke at slæbe nyt skidt ind i stedet for det man renser ud, hvis man ikke sidder i et lokale med udsugning og alt hvad dertil hører.

Besvar | Kommentér

Peter Jørgensen
#2 Kommentar postet d. 24-05-20 kl. 18:39. Emne: Indvendig rens af ældre Aspect 15-40x50 kikkert?
Tak for input.

Jeg tror ikke at den har den store værdi, så tvivler på om det kan svare sig.

Men der er måske en kyndig, som kan “skyde” en pris?

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator