Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Inger Lund
Succes trods alt (Læst 383 gange) Postet d. 02-06-20 kl. 21:16
Var i skoven i dag for at lede efter Sortplettet Bredpande. Skoven var den rigtige, men der var næsten ingen blomster, ingen sommerfugle,de eneste bier var honningbier og ellers et mylder af vandnymfer og blåpil - og et kæmpestort flismaskineri.

På det sidste stykke på vejen tilbage til bilen opregnede jeg, hvor skuffende turen havde været - og så var den der! et lille øjeblik. Jeg skød febrilsk i dyrets retning, men opfattede ikke, at der ville komme noget brugbart på kortet. Og lidt længere fremme var der knageme en mere, og denne gang kom jeg tættere på. Sejr! Turen var reddet.

Så kunne jeg med sindsro tage hjem til mine mursejlere igen Inger

Succes trods alt (Var i skoven i dag for at lede efter Sortplettet Bredpande. Skoven var den rigtige, men der var næst)
Inger Lund har vedhæftet dette billede
Kommentér

Inger Lund
#1 Kommentar postet d. 02-06-20 kl. 21:17. Emne: Succes trods alt
Her et billede af nr. 2

Succes trods alt (Her et billede af nr. 2)
Inger Lund har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (713 x 600)
Kommentér

Birgit Knudsen
#2 Kommentar postet d. 02-06-20 kl. 21:47. Emne: Succes trods alt

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator