Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Martin Hansen
Hvilken lille og spinkel snyltehveps? (Læst 154 gange) Postet d. 12-06-20 kl. 21:45
Hej

Så denne lille spinkle hveps i dag ved heden NV for Rødesø (S for Salten Langsø)

Hvor langt rækker billederne til en bestemmelse?

mvh

Martin

Hvilken lille og spinkel snyltehveps? (Hej

Så denne lille spinkle hveps i dag ved heden NV for Rødesø (S for Salten Langsø)
Hvor langt )
Martin Hansen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Jonas Lutz

Svaraktivitet:

(1927)
#1 Svar postet d. 13-06-20 kl. 16:48. Emne: Hvilken lille og spinkel snyltehveps?
Flere billeder ? Det er anomaloninae. Måske Baylypa sp ifølge William Penigot.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Martin Hansen
#2 Kommentar postet d. 13-06-20 kl. 18:21. Emne: Hvilken lille og spinkel snyltehveps?
Hej Jonas

Har et par yderligere billeder. Sitet drillede mig lidt i går aftes, så jeg fik ikke up-loadet resten, men de kommer her.

Hvilken lille og spinkel snyltehveps? (Hej Jonas

Har et par yderligere billeder. Sitet drillede mig lidt i går aftes, så jeg fik ikke up)
Besvar | Kommentér

Martin Hansen
#3 Kommentar postet d. 13-06-20 kl. 18:22. Emne: Hvilken lille og spinkel snyltehveps?
Foto 3

Hvilken lille og spinkel snyltehveps? (Foto 3)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Martin Hansen
#4 Kommentar postet d. 17-07-20 kl. 12:31. Emne: Hvilken lille og spinkel snyltehveps?
Hej

Tillader mig at lave en "up" på denne.

mvh Martin

Besvar | Kommentér

Jonas Lutz

Svaraktivitet:

(1927)
#5 Svar postet d. 17-07-20 kl. 16:19. Emne: Hvilken lille og spinkel snyltehveps?
William - I can´t eliminate Agrypon species of the flexorium group... the ultimate character is the presence/absence of the carina on fore coxa...

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Martin Hansen
#6 Kommentar postet d. 17-07-20 kl. 21:44. Emne: Hvilken lille og spinkel snyltehveps?
Hej Jonas

Mange tak for hjælpen. Jeg lader den bare blive ved, at den så er flot

mvh

Martin

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator