Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jesper Lund
Sabelhveps(e)? (Læst 124 gange) Postet d. 14-06-20 kl. 19:40
I går så jeg denne sabelhveps i Stevns Ådal. (Billedet er roteret - jeg fik desværre ikke bedre fotos af denne).

Sabelhveps(e)? (I går så jeg denne sabelhveps i Stevns Ådal. (Billedet er roteret - jeg fik desværre ikke bedre foto)
Jesper Lund har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 413)
Besvar | Kommentér

Jesper Lund
#1 Kommentar postet d. 14-06-20 kl. 19:43. Emne: Sabelhveps(e)?
Og senere på dagen så - og fangede - jeg denne. Denne er lidt over en cm. + brod. Måske var den anden større?

(jeg har denne i fryseren.)

vh Jesper

Sabelhveps(e)? (Og senere på dagen så - og fangede - jeg denne. Denne er lidt over en cm. + brod. Måske var den ande)
Jesper Lund har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1500 x 590)
Besvar | Kommentér

Jonas Lutz

Svaraktivitet:

(1927)
#2 Svar postet d. 15-06-20 kl. 09:18. Emne: Sabelhveps(e)?
Hvis t1 er lige så langt som t2 - prøv at se om det ikke er en Dolichomitus ? - se linket HER

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Jesper Lund
#3 Kommentar postet d. 15-06-20 kl. 10:11. Emne: Sabelhveps(e)?
Tak Jonas

Jeg må have taget nogle nærfotos ved lejlighed - men jeg må indrømme, at jeg mister pusten ved sådanne nøgler ... :-

vh Jesper

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator