Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Birgit Knudsen
Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (Læst 914 gange) Postet d. 16-06-20 kl. 10:09
I dag lige fra morgenen af tog jeg til Eveldrup for at se om jeg kunne finde de to Lyng-vikke som var obs´et derfra

Jeg har en gang før været ved Langdal, fordi der tidligere er fundet mange spændende ting, men nu er der stort set bare græs, så det blev en hård og dugvåd tur ind

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (I dag lige fra morgenen af tog jeg til Eveldrup for at se om jeg kunne finde de to Lyng-vikke som va)
Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Kommentér

Birgit Knudsen
#1 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:12. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..og efter en masse græs dukkede der heldigvis også en Lyng-vikke op ..

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..og efter en masse græs dukkede der heldigvis også en Lyng-vikke op :)..)
Kommentér

Birgit Knudsen
#2 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:13. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..lige på spring til at blomstre..

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..lige på spring til at blomstre..)
Kommentér

Birgit Knudsen
#3 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:15. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..jeg fortsatte hen imod træerne..og inde i skyggen af dem tog det virkelig fart

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..jeg fortsatte hen imod træerne..og inde i skyggen af dem tog det virkelig fart :) :))
Kommentér

Birgit Knudsen
#4 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:17. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..jeg talte til 26..

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..jeg talte til 26..)
Kommentér

Birgit Knudsen
#5 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:18. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..ind imellem småtræerne..nu var jeg på 40..

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..ind imellem småtræerne..nu var jeg på 40..)
Kommentér

Birgit Knudsen
#6 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:20. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..nu begyndte jeg at sjusse nu over 50..

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..nu begyndte jeg at sjusse ;-) nu over 50..)
Kommentér

Birgit Knudsen
#7 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:21. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..så hvis jeg tager det hele med..

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..så hvis jeg tager det hele med..)
Kommentér

Birgit Knudsen
#8 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:23. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..også hvad der stod mere spredt på skråningen på tilbagevejen..bliver det op mod 100

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..også hvad der stod mere spredt på skråningen på tilbagevejen..bliver det op mod 100 :))
Kommentér

Birgit Knudsen
#9 Kommentar postet d. 16-06-20 kl. 10:24. Emne: Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :)
..men jeg burde tage en eftermiddagstur og fotografere dem i solskin

Lyng-vikke i Langdal ved Eveldrup :) (..men jeg burde tage en eftermiddagstur og fotografere dem i solskin ;-) ;-))
Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator