Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. juli 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torben Fensmark
Hvilken fugl har jeg fotograferet (Læst 209 gange) Postet d. 30-06-20 kl. 14:15
Hej alle.

Er helt ny i ornitonologien - så lidt hjælp vil blive værdsat. Billedet er taget sidst i maj i Fjellerup på Djurslands nordkyst. Har ledt i Fugle felthåndbogen, men kunne ikke finde et match. På forhånd tak for hjælpen ... får sikkert brug for mere

Mvh Torben

Hvilken fugl har jeg fotograferet (Hej alle.
Er helt ny i ornitonologien - så lidt hjælp vil blive værdsat. Billedet er taget sidst i )
Foto: Torben Fensmark
Klik på billedet for original størrelse (887 x 592)
Besvar | Kommentér

Einar Flensted-Jensen

Svaraktivitet:

(910)
#1 Svar postet d. 30-06-20 kl. 14:37. Emne: Hvilken fugl har jeg fotograferet
Det er en ungfugl af Hvid Vipstjert.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Torben Fensmark
#2 Kommentar postet d. 30-06-20 kl. 14:40. Emne: Hvilken fugl har jeg fotograferet
Hej Einar.

1.000 tak for svaret. Jeg er sikker på du har ret. Der var flere voksne i nabolaget. Så er jeg blevet lidt klogere.

Mvh Torben

Besvar | Kommentér

Sebastian Bruun
#3 Kommentar postet d. 30-06-20 kl. 15:55. Emne: Hvilken fugl har jeg fotograferet
Nogen burde lave en fuglebog med ungfugle i stedet for næste udgave af ´Fugle i farver´..

Besvar | Kommentér

Torben Fensmark
#4 Kommentar postet d. 30-06-20 kl. 16:39. Emne: Hvilken fugl har jeg fotograferet
Enig - for nybegyndere er det i hvert tilfælde en udfordring

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator