Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. august 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Gerner Jensen
Eng-Storkenæb ?? (Læst 134 gange) Postet d. 10-07-20 kl. 13:47
PÅ baggrund af en kommentar til et "gammelt" billede på, jeg så på Naturbasen, kom jeg i tanker om, at jeg da vist for mange år siden havde set noget, der kunne være Eng-Storkenæb. I mit arkiv har jeg fundet disse billeder fra Åshøj Overdrev (Køge) juni 2010. Af en eller anden grund har jeg tilsyneladende ikke arbejdet videre med sagen, men kunne det ikke være Eng-Storkenæb ? Jeg kan se på Artsfakta, at den er obset på lokaliteten i 2009.

Eng-Storkenæb ?? (PÅ baggrund af en kommentar til et "gammelt" billede på, jeg så på Naturbasen, kom jeg i tanker om, )
Foto: gerner
Klik på billedet for original størrelse (777 x 600)
Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#1 Kommentar postet d. 10-07-20 kl. 13:48. Emne: Eng-Storkenæb ??
Jeg har ingen billeder af hele planten, men husker, den var stor og kraftig. Her et blad

Eng-Storkenæb ?? (Jeg har ingen billeder af hele planten, men husker, den var stor og kraftig. Her et blad)
Foto: gerner
Klik på billedet for original størrelse (739 x 600)
Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg

Svaraktivitet:

(3357)
#2 Svar postet d. 10-07-20 kl. 14:03. Emne: Eng-Storkenæb ??
enig i Eng-Storkenæb, håndfligede blade med smalle afsnit

mvh., Henrik

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Anne Messmann

Svaraktivitet:

(500)
#3 Svar postet d. 10-07-20 kl. 14:11. Emne: Eng-Storkenæb ??
Enig med Henrik - smuk plante

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#4 Kommentar postet d. 10-07-20 kl. 14:25. Emne: Eng-Storkenæb ??
Tak skal I have

Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke har gjort mere ved den i sin tid.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator