Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Snegle og andre bløddyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kirsten Andersen
Gople id? (Læst 344 gange) Postet d. 12-07-20 kl. 12:47
Der var mange af disse lilla små gopler på Trend strand i dag,er det dem der bliver kæmpe store smukke Lunge gopler?

Gople id? (Der var mange af disse lilla små gopler på Trend strand i dag,er det dem der bliver kæmpe store smuk)
Kirsten Andersen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kirsten Andersen
#1 Kommentar postet d. 12-07-20 kl. 14:55. Emne: Gople id?
Jeg mener selv det er blå brandmænd,cyanea lamarckii, har vare aldrig før set dem på Trend strand.

Besvar | Kommentér

Benedikte Szanday

Svaraktivitet:

(102)
#2 Svar postet d. 12-07-20 kl. 17:36. Emne: Gople id?
Hei Kirsten!

Enig i Blå Brandmand, Cyanea lamarckii. Det skal visstnok være mange av dem i år.

Mvh Benedikte.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kirsten Andersen
#3 Kommentar postet d. 12-07-20 kl. 21:04. Emne: Gople id?
Tak Benedikte vh.Kirsten

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#4 Kommentar postet d. 14-07-20 kl. 11:56. Emne: Gople id?
Er de ved alle badestrande, og brænder de lige så meget, som de store med lange tråde?

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Kirsten Andersen
#5 Kommentar postet d. 14-07-20 kl. 12:43. Emne: Gople id?
Hej Anni, jeg har ikke set dem før,jeg tog en enkelt op og den brændte ikke,men der var heller ingen tråde under,men det kommer der nok når de bliver større,tror jeg,men ved det ikke,måske en af de dygtige F&N folk ka´ give et svar?! Vh Kirsten -

Besvar | Kommentér

Benedikte Szanday
#6 Kommentar postet d. 14-07-20 kl. 12:48. Emne: Gople id?
Den blå brandmand brenner som den røde, men den har ikke like mange brenntråder, så effekten blir mildere.

Mvh Benedikte.

Besvar | Kommentér

Kirsten Andersen
#7 Kommentar postet d. 14-07-20 kl. 12:51. Emne: Gople id?
Tak for oplysningen Benedikte -

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator