Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anton Markvard
Kobbersneppe ved Hejlsminde Nor 12/7 (Læst 314 gange) Postet d. 12-07-20 kl. 21:15
Jeg går da ud fra, at denne kobbersneppe er en LILLE kobbersneppe på baggrund af det svagt opadbøjede næb.

Har jeg ret?

Beklager det dårlige billede...

Hilsen Anton

Kobbersneppe ved Hejlsminde Nor 12/7 (Jeg går da ud fra, at denne kobbersneppe er en LILLE kobbersneppe på baggrund af det svagt opadbøjed)
Anton Markvard har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Anton Markvard
#1 Kommentar postet d. 12-07-20 kl. 21:15. Emne: Kobbersneppe ved Hejlsminde Nor 12/7

Kobbersneppe ved Hejlsminde Nor 12/7 (#2)
Anton Markvard har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Jan Lindgaard Rasmussen

Svaraktivitet:

(1062)
#2 Svar postet d. 12-07-20 kl. 21:31. Emne: Kobbersneppe ved Hejlsminde Nor 12/7
Det har stor kobber også...men den er derimod rød helt ind under bugen, så derfor Lille. Vh Jan.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(4047)
#3 Svar postet d. 12-07-20 kl. 21:42. Emne: Kobbersneppe ved Hejlsminde Nor 12/7
Enig i Lille Kobbersneppe.

Hilsen Henrik.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Anton Markvard
#4 Kommentar postet d. 13-07-20 kl. 08:52. Emne: Kobbersneppe ved Hejlsminde Nor 12/7
Okay, tusind tak for hjælpen gutter!

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator