Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. januar 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Insekter og entomologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jonas Ravn Jensen
Den lille sandhytte på Godsbanen (Læst 74 gange) Postet d. 15-07-20 kl. 23:29
Under en bioblitz i mandags fandt jeg under flere sten en lille "hytte" af sand. De var ikke specielt store - lidt under en cm. i diameter, omtrent. Det er besnærende at tilskrive bygningsværket edderkoppen Sandhyttespinder, som er fundet dernede tidligere, men jeg synes ikke jeg kan finde beskrivelser af at den skulle lave denne slags strukturer.

Men, hvis det ikke er dén, der står bag, hvem gør så? Gode såvel som dårlige bud modtages!

- Jonas

Den lille sandhytte på Godsbanen (Under en bioblitz i mandags fandt jeg under flere sten en lille "hytte" af sand. De var ikke speciel)
Jonas Ravn Jensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 478)
Besvar | Kommentér

Jonas Ravn Jensen
#1 Kommentar postet d. 15-07-20 kl. 23:30. Emne: Den lille sandhytte på Godsbanen
...

Den lille sandhytte på Godsbanen (...)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 515)
Besvar | Kommentér

Jonas Ravn Jensen
#2 Kommentar postet d. 15-07-20 kl. 23:33. Emne: Den lille sandhytte på Godsbanen
...

Klik på billedet for original størrelse (800 x 469)
Besvar | Kommentér

Jonas Ravn Jensen
#3 Kommentar postet d. 15-07-20 kl. 23:35. Emne: Den lille sandhytte på Godsbanen
...

Klik på billedet for original størrelse (800 x 491)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator