Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. juli 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anita Thomhave Simonsen
Er det Tråd-Siv ? fra Mossø i Rold Skov.. (Læst 212 gange) Postet d. 20-07-20 kl. 23:22
Fundet i område ved Mossø i den østlige del af Rold Skov...nær Skørping og Rebild....d. 20-7 2020..

En meget lille og tynd siv....som jeg tilfældigt opdagede i græsset, under spisepausen....jeg havde læst om en lille siv i området ved Mossø....men glemt, hvad den hed.....men tænker det kan være denne her... som muligvis er Tråd-Siv ?

Så ID ønskes gerne ?

Lægger en collage på...

de venligste hilsener fra

Anita

Er det Tråd-Siv ? fra Mossø i Rold Skov.. (Fundet i område ved Mossø i den østlige del af Rold Skov...nær Skørping og Rebild....d. 20-7 2020..
)
Foto: Anita Thomhave Simonsen
Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg

Svaraktivitet:

(3357)
#1 Svar postet d. 21-07-20 kl. 00:01. Emne: Er det Tråd-Siv ? fra Mossø i Rold Skov..
du har ret - forsvundet fra Fyn

mvh., Henrik

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Anita Thomhave Simonsen
#2 Kommentar postet d. 21-07-20 kl. 00:15. Emne: Er det Tråd-Siv ? fra Mossø i Rold Skov..
mange tak Henrik ...jeg tænkte faktisk på dig, da jeg så på kortet over steder, den var fundet...Fyn havde ingen pletter...tænkte bare over, at det var underligt, at der slet ikke var nogen steder, hvor den var fundet...men som jeg også ser på kortet, så er den heller ikke i mit område omkring Randers....

men lige her ved Mossø i Rold....og det sted jeg fandt den...der var der et område, hvor der var en del i mellem andet græs....jeg kender Lyse-Siv og knop-Siv fra engene hvor jeg bor...og jeg kunne tydeligt se, at den var anderledes "klein" og fin i det....

Venlige tanker her fra mig

Anita

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator