Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torben Schmidt
Havørne i Faaborg Midtfyn (Læst 313 gange) Postet d. 24-07-20 kl. 11:18
Jeg har den sidste tid fundet ud af, at der i Faaborg Midtfyn er en stor fremgang i røde glenter og havørne. Røde Glenter er jeg heldig at se næsten dagligt, men desværre synes jeg ikke jeg kan komme i nærheden af havørnenene.

Jeg har købt noget udstyr på - se linket HER til at observere fugle, men desværre er jeg ikke er så heldig med at spotte en havørn.

Er der nogen herinde der ved noget om havørne i Faaborg Midtfyn? Nogen steder jeg kan tage hen for at få øje på dem?

Besvar | Kommentér

Eva Hansen

Svaraktivitet:

(953)
#1 Svar postet d. 24-07-20 kl. 12:15. Emne: Havørne i Faaborg Midtfyn
Der er kun spredte observationer af ældre dato om havørne på den egn.

I linket her kan du se et kort med grønne pile for observationer af havørne, dem kan man klikke ind på og se observationsdata

- se linket HER

Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(4047)
#2 Svar postet d. 24-07-20 kl. 12:30. Emne: Havørne i Faaborg Midtfyn
Der har i mange år ynglet Havørn ved Arreskov Gods, så Arreskov Sø er et godt sted at observere dem.

Hilsen Henrik.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator