Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Dorthe Mikkelsen
Hvilken farvestrålende Guldhveps? (Læst 143 gange) Postet d. 25-07-20 kl. 18:55
Fra Hammer bakker i dag. Den Fløj i Tidsler og Hvid Stenkløver. Er det muligt, den kan bestemmes?

Hilsen Dorthe

Hvilken farvestrålende Guldhveps? (Fra Hammer bakker i dag. Den Fløj i Tidsler og Hvid Stenkløver. Er det muligt, den kan bestemmes?
H)
Foto: Dorthe Mikkelsen
Besvar | Kommentér

Dorthe Mikkelsen
#1 Kommentar postet d. 25-07-20 kl. 18:56. Emne: Hvilken farvestrålende Guldhveps?
Et billede mere..

Hvilken farvestrålende Guldhveps? (Et billede mere..)
Besvar | Kommentér

Dorthe Mikkelsen
#2 Kommentar postet d. 25-07-20 kl. 18:56. Emne: Hvilken farvestrålende Guldhveps?
Og et til..

Hvilken farvestrålende Guldhveps? (Og et til..)
Klik på billedet for original størrelse (760 x 600)
Besvar | Kommentér

Kent Runge Poulsen

Svaraktivitet:

(116)
#3 Svar postet d. 25-07-20 kl. 20:55. Emne: Hvilken farvestrålende Guldhveps?
Hedychrum nobile ELLER niemelai. På foto skAL der normalt et meget heldigt billede af bagskinnebenet til for at skelne.

Besvar | Kommentér

Dorthe Mikkelsen
#4 Kommentar postet d. 25-07-20 kl. 21:11. Emne: Hvilken farvestrålende Guldhveps?
Tak for svaret, Kent! Desværre er jeg nok ikke heldig med mine billeder...Men her er hvad jeg kan præstere.

Hvilken farvestrålende Guldhveps? (Tak for svaret, Kent! Desværre er jeg nok ikke heldig med mine billeder...Men her er hvad jeg kan pr)
Besvar | Kommentér

Dorthe Mikkelsen
#5 Kommentar postet d. 25-07-20 kl. 21:12. Emne: Hvilken farvestrålende Guldhveps?
Et mere..

Hvilken farvestrålende Guldhveps? (Et mere..)
Besvar | Kommentér

Dorthe Mikkelsen
#6 Kommentar postet d. 25-07-20 kl. 21:13. Emne: Hvilken farvestrålende Guldhveps?
Sidste..

Hvilken farvestrålende Guldhveps? (Sidste..)
Besvar | Kommentér

Kent Runge Poulsen

Svaraktivitet:

(116)
#7 Svar postet d. 25-07-20 kl. 22:10. Emne: Hvilken farvestrålende Guldhveps?
desværre, der skal et foto fra siden (ikke bag fra) af skinnebenet til, og tog jeg billedet, var det nok heller ikke dér, jeg ville fokusere . Kan hunnen fotograferes, så bagkroppen ses fra neden, så er der også chancer, men...!

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Dorthe Mikkelsen
#8 Kommentar postet d. 25-07-20 kl. 22:33. Emne: Hvilken farvestrålende Guldhveps?
Hmm.. Det er vanskeligt, kan jeg se, så den må blive ubst. Men tak for hjælpen, Kent!

Hilsen Dorthe

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator