Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. august 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anton Markvard
Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn? (Læst 254 gange) Postet d. 26-07-20 kl. 16:00
Hej! Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til denne fugl. Jeg tænker juvenil grå fluesnapper. Den fløj også rundt med fluesnapperne...

Det ikke det bedste billede, fordi det er taget med mobil gennem kikkert!

Hilsen Anton

Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn? (Hej! Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til denne fugl. Jeg tænker juvenil grå fluesnapper. Den fløj og)
Anton Markvard har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Anton Markvard
#1 Kommentar postet d. 26-07-20 kl. 16:01. Emne: Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn?

Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn? (#2)
Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(3947)
#2 Svar postet d. 26-07-20 kl. 19:02. Emne: Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn?
Ikke de skarpeste billeder, men det tror jeg du har ret i, bl.a. med de korte mørke ben.

Hilsen Henrik.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Pai Tobias Skov Andresen

Svaraktivitet:

(11)
#3 Svar postet d. 27-07-20 kl. 03:02. Emne: Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn?
Hej

Jeg tror også at det kunne være en Rødrygget Tornskade.

Der er noget med den der dugnakkede positur.

Næbbet ser dog mørkt og spidst ud som hos Grå Fluesnapper, så den er svær.

Mvh

Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(3947)
#4 Svar postet d. 27-07-20 kl. 09:21. Emne: Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn?
Nej, absolut ikke Rødrygget Tornskade, dertil er næb og ben alt for spinkle, desuden et helt andet jizz og svagt vingebånd.

Hilsen Henrik.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Anton Markvard
#5 Kommentar postet d. 27-07-20 kl. 09:50. Emne: Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn?
Jeg blev bare i tvivl, da jeg ikke synes, at den lignede de andre juvenile grå fluesnappere...

Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn? (Jeg blev bare i tvivl, da jeg ikke synes, at den lignede de andre juvenile grå fluesnappere...)
Besvar | Kommentér

Pai Tobias Skov Andresen

Svaraktivitet:

(11)
#6 Svar postet d. 27-07-20 kl. 12:42. Emne: Juvenil grå fluesnapper her fra Frederikshavn?
Ja, kan godt se hvad i mener.

Den positur jeg refererer til er nok en mere generel ungfugle positur.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator