Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. august 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Kristensen
Ung landsvale? (Læst 148 gange) Postet d. 28-07-20 kl. 11:03
Mon ikke dette er en helt ung landsvale? Den så meget betuttet ud og havde heller ikke så meget farve.

P.f.t.

Ung landsvale? (Mon ikke dette er en helt ung landsvale? Den så meget betuttet ud og havde heller ikke så meget farv)
Ole Kristensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 534)
Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6290)
#1 Svar postet d. 28-07-20 kl. 11:09. Emne: Ung landsvale?
Det betuttede må stå for din regning

Jeg tilslutter mig en juvenil Landsvale med mat og svag metalglans og stråfarvet, ikke dybt rustrød pande og strube.

Desuden har den stadige redeungens gule, opsvulmede mundvige.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Ole Kristensen
#2 Kommentar postet d. 28-07-20 kl. 12:14. Emne: Ung landsvale?
Tak for svar. Godt, jeg ikke var helt på vildspor. Det med mundvigene er nyt for mig. Jeg støttede mig mest til de blege farver og så det, at den sad og trykkede sig lidt og ikke rigtig vidste, om den skulle følge de voksne svaler i deres jagt på insekter.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator