Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mads Syndergaard
Hvilken langbenet spurvefugl fra Gyldensteen? (Læst 281 gange) Postet d. 30-07-20 kl. 21:28
Hej,

Vi har haft nogle vildtkameraer til at stå på forskellige øer i Gyldensteen Strand-området, for at finde ud af hvem det er der spiser klydernes unger. Et af kameraerne, på den SØ-ligste ø i saltvandslagunen, har fanget denne spændende måske-stenpikker - men hvad er det for en fugl? Billedet er optaget d. 26. juni, så det kan udmærket være en ungfugl af stær - jeg synes blot benene er for mørke, og halen for lang. Spændt på om nogen her kan hjælpe. Jeg har kun det ene billede, og jeg er langt fra sikker på at det sorte foran hovedet alt sammen er næb.

På forhånd tak,

Hvilken langbenet spurvefugl fra Gyldensteen? (Hej,

Vi har haft nogle vildtkameraer til at stå på forskellige øer i Gyldensteen Strand-området, )
Mads Syndergaard har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Mads Syndergaard
#1 Kommentar postet d. 30-07-20 kl. 21:34. Emne: Hvilken langbenet spurvefugl fra Gyldensteen?
Nå nu har jeg alligevel fundet flere billeder - det er en stær. Beklager ulejligheden.

Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6309)
#2 Svar postet d. 31-07-20 kl. 00:00. Emne: Hvilken langbenet spurvefugl fra Gyldensteen?
Fandt I ud af hvilke dyr/fugle der tog Klydeungerne?

Besvar | Kommentér

Mads Syndergaard
#3 Kommentar postet d. 31-07-20 kl. 08:44. Emne: Hvilken langbenet spurvefugl fra Gyldensteen?
Hej Peter der er i hvert fald en ræv der er god til at svømme...

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator