Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Malene Agergaard Joudeh
Kærsanger eller rørsanger (Læst 181 gange) Postet d. 04-08-20 kl. 14:55
Jeg er usikker på hvilken fugl, dette er? Jeg så en hel flok af dem igår i Kværkeby fuglereservat. Jeg tror, de var juvenile. Stemmen gav intet fingerpeg om art.

Kærsanger eller rørsanger (Jeg er usikker på hvilken fugl, dette er? Jeg så en hel flok af dem igår i Kværkeby fuglereservat. J)
Malene Agergaard Joudeh har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(1657)
#1 Svar postet d. 04-08-20 kl. 15:18. Emne: Kærsanger eller rørsanger
Uden stemme tør jeg ikke afgøre det med sikkerhed, men biotopen og benfarven taler for kærsanger.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Malene Agergaard Joudeh
#2 Kommentar postet d. 04-08-20 kl. 15:23. Emne: Kærsanger eller rørsanger
Tak

Der er rørskov i Kværkeby fuglereservat , hvor der før nylig har været drosselrørsanger samt græahoppesanger, så hvad biotopen angår, så kan det godt være rørsanger. Men jeg kender udmærket rørsangerens stemme, og disse sang ikke, derfor er jeg også i tvivl. Jeg tænker, du har ret i kærsanger tak for hjælpen

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator